Etiketter

måndag 17 september 2012

Hur var och när jag gör läxorna

                            Hur, var och när jag gör läxorna

När jag gör mina läxor brukar vara på de dagarna jag inte har innebandy träningar (onsdag,torsdag) efter skolan. Sen är jag fri att göra vad jag vill hela dagen efter det.

Det brukar ta omkring 1 timme 40 minuter beroende på vilken sorts läxa det är.

Nej, det tycker jag inte. Jag har planerat alla mina läxor så att de inte ska krocka med mina fritidsaktiviteter.

Jag brukar göra mina läxor vid mitt rum på mitt skrivbord där min dator står.

Jag sitter vid mitt skrivbord vid hörnet på mitt rum. Där har jag en skrivbords lampa. Jag har också spottar i taket som jag kan sjustera ljuset på så att det blir ett behaglit ljus i rummet där jag jobbar.

1 kommentar:

  1. Har du tyst omkring dig eller musik i bakgrunden när du läser läxorna?

    SvaraRadera