Etiketter

fredag 9 november 2012

Gud Vad Pinsamt

Gud Vad pinsamt

Det var en när jag hade en innebandy match i Malmö som precis hade tagit slut och vi var trötta efter en lång och hård match som vi hade vunnit.

 När vi hade haft vårt eftersnack om vad vi hade gjort bra och dåligt och vad vi kunde göra bättre i nästa match i omklädningsrummet så gick jag till ett annat omklädningsrum för att gå på toaletten. Då märkte jag inte att jag hade gått in på tjejernas omklädningsrum för juniorernas A-lag. Jag öppnade dörren och gick in snabbt för att ja hade bråttom och gick in på toaletten. Sen när jag kom ut så var hela omklädningsrummet fullt av tjejer som bara stirrade på mig. Alla började skrika och jag visste inte vad jag skulle göra så jag sprang runt för att hitta utgången. Jag hittade den snabbt och sprang ut generad och jag kände mig så fruktansvärt fånig i det läget.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar